איך להתאים לוק שרשראות עם ביגוד חורפי?

העונה הקרה מביאה עמה רוחות של שינוי אופנתי במלתחה בדמותם של בגדים ארוכי שרוולים מבדים עבים, עליוניות וז'קטים, חומרי גלם שעוטפים ברכות ובסטייל מכל הכיוונים.
השינויים הללו בסטייל הכולל דורשים גם אדפטציה של האביזרים הנלווים, שאם בעבר נגלו לעין המתבוננת על רקע של הביגוד הקצר, הרי שעכשיו נדרש למקם אותם בדרך כזאת שתבלוט על רקע של הבגדים הארוכים ואסופת השכבות.

לפניכם צרור עצות איך ליצור מיקס אנד מאץ' מדויק בין הבגדים לתכשיטים בעונת החורף. לעדכן את המלתחה ואת קופסת התכשיטים וליהנות מלוק מרשים וים של מחמאות! 

מבול של סגנונות

לפני שמתחילים לגבש הופעה מנצחת, כדאי להחליט על הקו המנחה של המראה ולבחור סגנון שיהיה הסגנון המרכזי. למשל, וינטאג' או קלאסי, אולטרה מודרני, על טהרת המוטיבים מתוך הגלקסיה או אלמנטים פרחוניים ועל בסיס זה גם לבחור את התכשיטים שידברו באותה שפה וויזואלית. כמו למשל, מגוון שרשראות לאישה עם תליון בדוגמא פרחונית שיבלוט על רגע של סריג בעל רקמה פרחונית או שרשרת וינטאג' עם מעיל וינטאג' בניחוח של פעם.
ישנם גם תכשיטים שממשיכים את הקו העיצובי עם אלמנטים שנוצרו בהשראת החורף ויכולים מאוד להתאים ללוק. 

סוד הצבעים

ערכת הצבעים הנבחרת אף היא יכולה לעזור לכם בתיאום בין התכשיטים ללבוש החורפי. בחורף יש נטייה לעטות בגדים על טהרת הגוונים היותר כהים – חום אדמה, שחור, אפרפר ואפשר להוסיף נגיעה של צבע בדמות עגילים או שרשראות עם אבני חן ססגוניות או טאץ' של זוהר וברק עם תכשיטי זהב או כסף סטרלינג. אפשר ללכת על תכשיטים שתמיד באופנה ונראים נפלא כמו תכשיטי פנינים.
אפשר גם ליצור ניגודיות בין מראה מונוכרומטי של הפריטים הדקורטיביים למראה צבעוני של הבגדים ואפשר גם לחשוב על מתכות ניטראליות שיודגשו על רקע של פריטי לבוש נועזים וססגוניים.

שאלה של משקל

כדאי להתייחס גם לפרמטר של משקל כך שהיות ותרצו להבליט את השרשרת או את הצמיד על רקע הפריטים שעשויים מבדים עבים יותר בעונה הקרה, אולי תעדיפו תכשיטים שמלכתחילה שוקלים יותר או בעלי נוכחות אקסטרווגנטיים, שרשראות הצהרתיות או כאלה שיוכלו להתבלט כשכבה נוספת כמו שרשראות כפולות או אוסף של צמידים ברבדים או למקם את התליון על גבי הסריג או לבחור מעין צ'וקר, שיתבלט גם על צווארון גבוה יחסית.
במידה ומלכתחילה בוחרים למשל, סוודר בעל מחשוף V אפשר לבחור שרשרת קלילה יחסית או תליון שמשלים את קו הצוואר.
בכל מקרה, כדאי לוותר על תכשיטים דקיקים ומינימליסטיים אם מדובר בסריגים עבים או מאסיביים או במעילים בעלי נוכחות דומיננטית, כי אלה יכולים "ללכת לאיבוד" בתוך הבגד ועם זאת, אינך רוצה גם אביזרים בולטים או מאסיביים עם סריג דקיק אלא למצוא את האיזון הנכון הן בגוון והן בגודל, במרקם ובמשקל. 

רשמי או קז'ואל? זו השאלה

כמו בביגוד קיצי או של עונת המעבר, גם בביגוד חורפי אפשר למצוא סגנונות שונים מהלבוש המחויט של חולצות כפתורים ומעליהן ז'קטים ועד הלבוש הקליל האוורירי יותר ולפי זה אפשר לבחור גם את האביזרים שישלימו את ההופעה.
שרשרת בקווים ליניאריים במראה מתוחכם או עגילי חישוק למראה נועז יותר. קחי בחשבון גם את האופי והקונספט של היעד המבוקש או האירוע אליו פנייך מועדות כי לטיול או לאימון יתכן שתעדיפי אביזרים קלילים יותר ואילו לאירוע רשמי אביזרים הצהרתיים.

חפשי תמיד את הבלנס הנכון בין המראה של התכשיט למראה הבגד כדי שלא אחד יבוא על חשבון השני. 

אהבת? אפשר לשתף!

אולי יעניין אותך

יש לך שאלה?

מה זה?

דילוג לתוכן