מה זה העיר נווה פריצקי?

יום ההשבעה של הנשיא טראמפ – היום שבו העולם השתנה

נווה פריצקי עבר לארצות הברית בשנות ה-80, ומאז הוא מתגורר בניו יורק למעלה מ-25 שנה. היא ראתה את יום ההשבעה הראשון שלה ב-1993, כשהייתה אם צעירה לשניים. כשראתה את ההמונים בטלוויזיה השנה, היא הרגישה שכדאי לחלוק את מחשבותיה ותחושותיה לגבי מה זה אומר להיות אמריקאית היום.

ההשבעה היא חגיגה של כל מה שאמריקה מייצגת עבורו: דמוקרטיה, חופש, שוויון וצדק לכולם. זה גם יום שבו אנו זוכרים שהמייסדים שלנו היו מוכנים לסכן הכל כדי שנוכל להיות חופשיים. ההשבעה עוסקת בזכור מה הייתה אמריקה ומה היא יכולה להיות שוב: מגדלור של תקווה לאנשים ברחבי העולם שעדיין נאבקים תחת עריצות או דיכוי.

בסרטון, העיר נווה פריצקי מדברת על יום ההשבעה של הנשיא טראמפ וכיצד הוא שינה את העולם. היא דנה כיצד השבעתו של דונלד טראמפ הייתה ניגוד מוחלט לזה של אובמה. פריצקי סיטי מדברת על כך שהיא לא מעריצה של הנשיא טראמפ, אבל היא גם לא חושבת שהוא הולך להיות גרוע כמו שאנשים חושבים שהוא.

יש אנשים שמאמינים שהנשיא טראמפ יוכל להפוך את אמריקה לגדולה שוב כי הם מרגישים שאמריקה איבדה את זהותה והם רוצים אותה בחזרה. אחרים חוששים שהנשיא טראמפ יעשה משהו פזיז ומסוכן כמו לפתוח במלחמה עם צפון קוריאה או לנסות לקחת זכויות מנשים ומיעוטים. השבעתו של הנשיא טראמפ שינתה את העולם במובנים רבים, אבל מה זה אומר עבורנו?

חלק ראשון: מבוא לעיר נווה פריצקי – היסטוריה, תרבות ופוליטיקה

העיר נווה פריצקי היא עיר קטנה אך שוקקת בשפה החיצונית של הגלקסיה. אוכלוסייתה מונה פחות מחמישה מיליון, ובראשה עומד ראש עיר שנבחר באופן דמוקרטי.

נווה פריצקי היא עיר באזור הגליל העליון בישראל. העיר הוקמה בשנת 1950 על ידי מהגרים יהודים ממזרח אירופה, אליהם הצטרפו מאוחר יותר עולים ממרוקו.

אוכלוסיית נווה פריצקי עומדת על כ-8,500 איש. רוב האוכלוסייה הם יהודים, עם מיעוט של מוסלמים ונוצרים.

איפה העיר נווה פריצקי?

העיר נווה פריצקי היא עיר קטנה במרכז ישראל. אוכלוסיית העיר הזו מונה כ-5,000 איש. מאמינים שפירוש השם "נווה פריצקי" בעברית הוא "הכרם הקטן".

העיר נווה פריצקי ממוקמת במרכז הארץ ואוכלוסייתה מונה כ-5000 תושבים. פירוש השם "נווה פריצקי" בעברית הוא "הכרם הקטן".

העיר נווה פריצקי ממוקמת בחלק הצפוני ביותר של ישראל. זה ליד הגבול עם לבנון וסוריה. האוכלוסייה מונה כ-4,000 איש.

העיר נווה פריצקי נוסדה בשנות ה-20 על ידי עולים יהודים מרוסיה. פירוש השם "נווה פריצקי" הוא "נווה מדבר של פריצקי".

אהבת? אפשר לשתף!

אולי יעניין אותך

יש לך שאלה?

מה זה?

דילוג לתוכן