מה זה פודקאסט

פודקאסט הוא קובץ מדיה דיגיטלי שנוצר בפורמט אודיו או וידאו וזמין להורדה למחשב אישי או למכשיר נייד.

פודקאסטים הם בעיקר קבצי אודיו, אך חלק מהפודקאסטים זמינים גם בפורמט וידאו. המילה "פודקאסט" נובעת מהמילים "אייפוד" ו"שידור", שכן הפודקאסטים הראשונים הופצו בשירות iTunes של אפל.

פודקאסטים הפכו פופולריים יותר ויותר עם השנים. ניתן להאזין להם בסמארטפונים, טאבלטים, מחשבים ניידים, מחשבים שולחניים ושעונים חכמים.

פודקאסט הוא תוכנית שניתן להוריד ולהאזין לה. זה מוצג בדרך כלל בפורמט אודיו, אבל יכול להיות גם וידאו או סדרה של תמונות.

פודקאסטים הם לרוב אפיזודיים וזמינים לפי דרישה, ופודקאסטים רבים זמינים כשידורים חיים.

פודקאסטים הם בדרך כלל תוכן חינמי שניתן להוריד מהאינטרנט. הם יכולים להיות כל דבר, החל מתוכנית רדיו או תוכנית טלוויזיה שהוקלטה ועד לתוכניות אירוח, הרצאות, שגרות קומדיה, קונצרטים של מוזיקה, או אפילו ספרי אודיו.

פודקאסט הוא סדרה של הקלטות אודיו שמתפרסמות באינטרנט ומנויים על ידי יחידים. פודקאסטים נוצרים לרוב על ידי אנשים עם נושא מסוים בראש; עם זאת, ניתן ליצור פודקאסטים גם על ידי קבוצות של אנשים שיש להם עניין משותף בנושא ספציפי.

פודקאסטים זמינים בדרך כלל בחנות iTunes, Google Play מוזיקה, Spotify ואפליקציות פודקאסטים אחרות. ניתן גם להזרים אותם באינטרנט או להוריד אותם לנגן MP3 כגון iPod או Zune.

איך לעשות פודקאסט?

פודקאסט הוא סדרה של קבצי אודיו או וידאו דיגיטליים המופצים דרך האינטרנט באמצעות הזנות הפצה, להשמעה על נגני מדיה ניידים ומחשבים אישיים.

המילה "פודקאסט" היא ניאולוגיזם, שנוצר כדי שיהיה ברור שהתוכן אינו שידור. זה בא להתייחס לכל סדרה אפיזודית של קבצי אודיו או וידאו דיגיטליים המופצים דרך האינטרנט באמצעות הזנות סינדיקציה, להשמעה על נגני מדיה ניידים ומחשבים אישיים.

פודקאסטים זמינים בדרך כלל כקבצי MP3. ניתן להאזין לאלו על ידי הורדתם מהאינטרנט או על ידי הזרמתם מהאינטרנט באמצעות אפליקציה במכשיר iOS כגון iPod touch או iPhone.

פודקאסטים הם דרך מצוינת לחלוק ידע, סיפורים ונקודות מבט.

הדרך הטובה ביותר ליצור פודקאסט היא על ידי יצירת קובץ שמע. ניתן לעשות זאת בעזרת מקליט אודיו או באמצעות מחשב. תוכנת הקלטה כמו Audacity זמינה גם היא בחינם באינטרנט.

אורכם של פודקאסטים הוא בדרך כלל כ-20 דקות וניתן להוריד אותם מהאינטרנט או להאזין להם בשידור חי בשירותי סטרימינג כמו YouTube או SoundCloud.

פודקאסטים הם סוג של קובץ שמע דיגיטלי שניתן להוריד ולהאזין לו במכשיר הנייד או במחשב. הם הקלטות של מישהו מדבר על נושא מסוים, לעתים קרובות בצורה של ראיון, הרצאה או שיחה.

ישנן דרכים רבות ליצור פודקאסט. אתה יכול להקליט את עצמך מדבר על הנושא ואז להעלות את ההקלטה לאתר כמו SoundCloud או YouTube ולשתף אותה עם אנשים שרוצים להאזין. אתה יכול גם להקליט את הקול שלך באמצעות אפליקציות כמו Garage Band במכשירי iOS או Audacity במחשבי Windows.

אהבת? אפשר לשתף!

אולי יעניין אותך

יש לך שאלה?

מה זה?

דילוג לתוכן