מה זה פרוקסי?

המילה "פרוקסי" מגיעה מהמילה הלטינית "procurare", שפירושה "לדאוג". מיופה כוח יכול להיות כל מי שיש לו ייפוי כוח לייצג אדם אחר. פרוקסי משמשים לעתים קרובות בבחירות פוליטיות, שבהן אדם יכול להצביע עבור אחר ולשמש כקולו.

מיופה כוח הוא מי שפועל בשמו ובסמכותו של אדם או ארגון אחר, כמו למשל כאשר חברה שוכרת חברה חיצונית כדי לקבל עבורה החלטות.

שרת פרוקסי הוא מערכת מחשב או מכשיר המשמש כמתווך לבקשות מלקוחות המחפשים משאבים משרתים אחרים.

שרת proxy מספק קישור לאינטרנט ויכול לשפר את הביצועים של חיבור האינטרנט שלך.

מיופה כוח הוא מי שפועל בשמו של אדם אחר.

מיופה כוח הוא מישהו שמדבר בשם, או מייצג, אדם אחר. לעתים קרובות נעשה שימוש בפרוקסי בהקשר של הצבעה, שבה ניתן לספור קולו של אדם אחד בשם אדם אחר או קבוצה של אנשים.

מה זה שרת פרוקסי

שרת פרוקסי הוא סוג של שרת שפועל כמתווך לבקשות מלקוחות המחפשים משאבים משרתים אחרים.

שרת פרוקסי הוא סוג של שרת שפועל כמתווך לבקשות מלקוחות המחפשים משאבים משרתים אחרים. זה יכול להיות שימושי להגברת האבטחה והפרטיות על ידי הסתרת זהות הלקוח, או שניתן להשתמש בו כדי לקבל גישה לתוכן אינטרנט שאחרת לא יהיה נגיש בגלל צנזורה או הגבלות גיאוגרפיות.

שרת פרוקסי הוא שרת שפועל כמתווך לבקשות מלקוחות המחפשים משאבים משרתים אחרים. הלקוח מגיש בקשה לשרת ה-proxy, אשר לאחר מכן מעביר את הבקשה לשרת היעד ומחזיר את התוצאות.

שרת פרוקסי משמש לעתים קרובות כדי לגשת לתוכן באינטרנט באופן אנונימי. הוא משמש גם כדי להימנע מצנזורה, או כדי לגשת לאתרים שנחסמו על ידי ארגונים או ממשלות מסוימות.

שרת פרוקסי הוא מחשב שיושב בין המחשב שלך לאינטרנט. זה יכול לשמש כדי להגן על הפרטיות שלך, או לספק גישה לאתרים חסומים.

שרת פרוקסי משמש כמתווך בינך לבין האינטרנט. אתה מתחבר לשרת ה-proxy, אשר לאחר מכן מחבר אותך למה שאתה רוצה באינטרנט. ניתן להשתמש בפרוקסי גם כדי להסתיר את כתובת ה-IP שלך מאנשים שעוקבים אחר התעבורה ברשת.

היתרונות של שרתי פרוקסי

שרתי פרוקסי הם דרך מצוינת להגן על הזהות שלך באינטרנט. ניתן להשתמש בהם כדי לגשת לתוכן חסום, להסתיר את כתובת ה-IP שלך ועוד.

שרת פרוקסי הוא התקן המחבר בין שתי רשתות יחד על מנת לספק נקודת ביניים לבקשות נתונים בין שתי הרשתות. שרת פרוקסי ידוע גם בתור "שער" או "פרוקסי" וניתן להשתמש בו כדי להגן על זהות המשתמש, לחסום אתרים מסוימים ועוד.

שרתי פרוקסי הם סוג של שרת המשמש לאחסון, מטמון והעברת נתונים עבור שרתים אחרים.

שרתי פרוקסי יכולים לעזור לך לעקוף את הצנזורה באינטרנט על ידי יצירת גשר בין המחשב שלך לאתר שבו אתה רוצה לבקר.

ניתן להשתמש בשרתי פרוקסי גם כדי לבטל חסימה של אתרים חסומים באזורים מסוימים, כמו YouTube בסין.

שרתי פרוקסי הם מתווך בין הלקוח לשרת. הם משמשים כמתווך עבור השניים, מעבירים מסרים הלוך ושוב.

שרת פרוקסי הוא מחשב שיושב בין מכשיר המשתמש לבין אתר אינטרנט או שרתים אחרים באינטרנט. זה יכול לשמש כדי להגביר את האבטחה על ידי סינון תוכן, כדי לחסוך ברוחב פס על ידי שמירה במטמון, או כדי לשפר את הפרטיות על ידי הסתרת כתובת ה-IP של המשתמש.

אהבת? אפשר לשתף!

אולי יעניין אותך

יש לך שאלה?

מה זה?

דילוג לתוכן