אירועים בעמותות השונות

אירועים 

העמותות השונות זקוקות למימון תמידי כדי לבצע את התוכניות שלהן. לכל עמותה יש מטרה חשובה בתחומים כמו חינוך, מזון, רפואה ועוד. כדי לעמוד ביעדים הם זקוקים לביצוע אירועים שונים אשר יתעדו בהם את מהלך האירוע המוצלח. בשלב ראשון מתכננים את האירוע, בונים את הקונספט, מתאמים הגעה של ספקים כמו חברת קייטרינג, חברת תאורה, משכירים ריהוט וציוד חד פעמי, צלם סטילס וצלם ווידאו, תפאורה מתאימה ועוד. קיימת חשיבות לשכור את שירותיהם של מומחים בכל תחום כדי ליצור בסופו של דבר אירוע מנצח.

אירועים שכוללים גיוס תרומות לעמותות אמורים להיות ייחודיים כיוון שאם הם לא יהיו כאלה, כמות התורמים שיגיעו יהיה קטן ולכן המטרה הפיננסית לא תושג. המגמה היא לבנות רעיון שיהיה מעניין ויוצא דופן ולכן התורמים הפוטנציאליים ירגישו שכדאי להם להגיע כדי ליהנות ולהיות חלק מהחוויה. יש כאלה שישמחו לפגוש במהלך האירוע ידוענים כמו זמרים ידועים, אמנים כמו ציירים ופסלים, שחקני תיאטרון מובילים, אנשי רוח, רופאים מהשורה הראשונה, אנשי עסקים בעלי אג'נדה מיוחדת ועוד. כאשר כל אחד מהם מבין כי מדובר במחשבה שהיא חשובה ביותר, גם רמת ההיענות הכספית תהיה גבוהה וכל מי שתורם ידרבן בדוגמה שהוא נותן גם אורחים נוספים. 

תיעוד של אירועים 

כדי להכות גלים וליצור המשכיות של אירועים שבהם מתרימים את האורחים למען הפעילויות בעמותות השונות, הצלמים מקבלים הנחיות איזה נאום להסריט, את מי לצלם וזאת על פי דרגת החשיבות של כל אדם שמגיע. הם מצלמים אותם עם מנכ"ל העמותה, הסמנכ"לים שלה, יו"ר העמותה ומובילי דעה שפעילים בה. בסופו של הערב הצלמים מעבירים להנהלת העמותה הרבה מאד צילומים נפלאים שמספרים את כל מה שקורה בכל אחד מהאירועים של גיוס תרומות לעמותות.

יחסי הציבור של העמותה 

הדבר הבא הוא לעבור על כל התמונות ולבחור את הטובות ביותר מתוכן. מדובר בתמונות שמייצגות הן את הפעילות של העמותה והן את האנשים שהם המובילים של כל אחת מהעמותות. התמונות המקצועיות האלו מועברות לחברת יחסי הציבור של כל עמותה והמומחים לכך דואגים להעביר זאת לפרסום באתרי האינטרנט השונים.

כך תוך כמה ימים אפשר לראות את מלוא המידע וכמה מתוך התמונות מוצגות באתרי האינטרנט החדשותיים במדורים השונים, כמו מדורי העסקים ומדורי הרכילויות. הפירגון הזה שמקבל קידום בזכותן של התמונות שצולמו באירועים, מקדם מאד את פעילות העמותה וברוב המקרים התהודה אינה מסתיימת ביום האירוע אלא יש גם תרומות שמתקבלות לאחר כמה ימים, וזאת לאור הפרסומים הרוחבי המוצלח של התמונות והסרטונים.

גולת הכותרת של האירועים היא החשיפה

בזכות החשיפה, כל עמותה יכולה לקדם את עצמה ולהגדיל את המימון שהיא מקבלת. לכן יש חשיבות כה רבה הן לביצוע אירועים מעולים והן בתיעוד שלהם באמצעות צוות צלמים שהוא מומחה בנישה זו. 

אהבת? אפשר לשתף!

אולי יעניין אותך

יש לך שאלה?

מה זה?

דילוג לתוכן