מה זה טרנסג'נדר

טרנסג'נדר הוא המונח למי שמזדהה עם מגדר שאינו זה שיועד לו בלידה.

טרנסג'נדרים יכולים להיות גברים, נשים או לא בינאריים. טרנסג'נדרים עשויים להזדהות כטרנסג'נדרים מכיוון שהזהות המגדרית שלהם אינה תואמת את המין שהוקצה להם בלידה, כי הם מרגישים שהם נולדים בגוף הלא נכון, או בגלל שניהם.

מה זה אומר להיות טרנסג'נדר? זה אומר שאתה מזדהה עם מין אחר מאשר המין שלך שנקבע בלידה.

טרנסג'נדר הוא מונח המקיף מגוון רחב של זהויות וביטויים מגדריים.

טרנסג'נדרים עשויים להזדהות כזכר, נקבה או לא בינארי. הם עשויים להשתמש בשמות שונים, כינויים וביטויים מגדריים ללא כל צורך בהתערבות רפואית.

טרנסג'נדר מתייחס לקשת הרחבה של אנשים שחווים את זהותם המגדרית (הזדהות עצמית) כשונה מהמין שנקבע להם בלידה. זה כולל אנשים שהם טרנססקסואלים (אלו שעברו הליכים רפואיים כדי לשנות את המאפיינים המיניים שלהם מאלה הקשורים למין הלידה שלהם), אלה שאינם טרנססקסואלים אך עדיין בעלי זהות מגדרית שונה מהמין שנקבע להם, וכאלה שלידתם. המין שהוקצה היה דו-משמעי או בין-מיני.

טרנסג'נדר הוא כינוי לאנשים שזהותם המגדרית או ביטוים שונים מהמין שיוחסו להם בלידה.

טרנסג'נדר הוא כינוי לאנשים שזהותם המגדרית או ביטוים שונים מהמין שיוחסו להם בלידה. חשוב לציין שלא כל הטרנסג'נדרים מזדהים כזכר או נקבה, אלא מחוץ לבינארי.

טרנסג'נדר נולד ככה?

מתנהל ויכוח בחברה האם טרנסג'נדרים נולדים כך או לא. יש הסבורים שאנשים טרנסג'נדרים נולדים עם איברי המין הלא נכונים וצריכים לעבור ניתוח לשינוי איברי המין שלהם כך שיתאימו לזהות המגדרית שלהם. הקבוצה השנייה מאמינה שטרנסג'נדרים לא נולדים כך וזו רק מחלת נפש.

הקבוצה הראשונה מאמינה שייתכן שמוחו של אדם היה מחובר בצורה שונה מלידה, מה שאומר שיש לו זהות מגדרית שונה מזו שהוקצה לו בלידה. הקבוצה השנייה מאמינה שהאדם עשוי להיות מושפע מגורמים סביבתיים כמו חינוך משפחתי, תרבות, לחץ חברתי וכו', מה שמוביל אותו לזהות את עצמו כטרנסג'נדר.

הוויכוח נמשך שנים ועדיין אין תשובה ברורה.

טרנסג'נדר הוא כינוי לאנשים המזדהים עם מגדר שאינו תואם את המין שלהם. זה לא קשור לנטייה מינית. אנשים שהם טרנסג'נדרים עשויים להיות סטרייטים, הומואים, ביסקסואלים או כל דבר אחר.

זה באמת קשה לדעת בדיוק מה גורם לאנשים מסוימים להיות טרנסג'נדרים. כמה מחקרים מראים שיש לזה קשר לאופן שבו ההורמונים ברחם משפיעים על העובר המתפתח. ישנם גם גורמים רבים אחרים שעשויים לשחק תפקיד, כמו גנטיקה וחוויות חיים.

טרנסג'נדר הוא מונח שמתאר מישהו שמזדהה כמגדר שונה מהמגדר שאיתו נולד. טרנסג'נדרים עשויים או לא עברו הליכים רפואיים כדי לשנות את המראה הפיזי שלהם.

ישנם דברים רבים שיכולים לקבוע אם מישהו הוא טרנסג'נדר, כולל הזהות המגדרית שלו וכיצד הוא מבטא אותה באמצעות השם, הכינויים, הלבוש, התספורת או מבנה הגוף שלו.

טרנסג'נדרים מופלים לעתים קרובות לרעה בחברה ואף על פי החוק במדינות רבות. חשוב לנו להבין שטרנסג'נדרים לא רעים או טועים בגלל שהם הם עצמם. הם רק רוצים שיתקבלו ויראו אותם כבני אדם שווים כמו כולם.

אהבת? אפשר לשתף!

אולי יעניין אותך

יש לך שאלה?

מה זה?

דילוג לתוכן