מה זה טחורים?

טחורים הם ורידים מוגדלים בתעלה האנאלית.

טחורים הם ורידים מוגדלים בתעלה האנאלית. ניתן לסווג אותם לשלושה סוגים: טחור חיצוני, טחור פנימי וצניחת טחור. טחורים חיצוניים נמצאים מחוץ לפי הטבעת, בדרך כלל סביבו. טחורים פנימיים נמצאים בתוך פי הטבעת, אך אינם בולטים ממנו. טחורים צניחים הם אלה הבולטים מפי הטבעת וניתן לחוש בהם כאשר נוגעים בהם.

טחורים הם ורידים נפוחים ומודלקים בפי הטבעת. הם מתרחשים בדרך כלל בגלל מאמץ ליציאות, הריון או הזדקנות. הם יכולים להיות פנימיים או חיצוניים, והם יכולים להיות זמניים או קבועים.

טחורים הם בעיה נפוצה המשפיעה על מיליוני אנשים מדי שנה. המצב בדרך כלל אינו רציני, אך הוא עלול לגרום לאי נוחות וכאב בעת ישיבה.

טחורים הם ורידים נפוחים בפי הטבעת ובפי הטבעת. הם יכולים להיות חיצוניים או פנימיים.

טחורים חיצוניים הם אלה שאתה יכול לראות מחוץ לגוף, בעוד טחורים פנימיים הם אלה שאתה לא יכול לראות, אבל הם עדיין יכולים לגרום לכאב ואי נוחות.

טחורים מתפתחים בדרך כלל עקב מחסור בסיבים בתזונה ומאמץ רב מדי כאשר יש לך יציאות, ולכן חשוב לאכול הרבה ירקות, לשתות הרבה מים ולהתאמן באופן קבוע.

איך נוצרים טחורים?

טחורים הם סוג של נפיחות בוורידים סביב פי הטבעת ופי הטבעת. טחורים עשויים להיקרא גם ערימות.

הסיבה המדויקת לטחורים אינה ידועה, אך נהוג לחשוב שהם עלולים להיווצר עקב לחץ מוגבר בוורידים באזור זה. זה יכול להיגרם על ידי מאמץ במהלך יציאות, הריון או השמנת יתר.

ישנם טיפולים רבים לטחורים. יש אנשים שיכולים לטפל בהם בבית עם שינויים באורח החיים כמו שתיית נוזלים יותר ואכילת יותר סיבים. שינויים באורח החיים יכולים לסייע במניעת היווצרותם של טחורים שוב לאחר שהם נעלמו. טיפולים נוספים כוללים משחות ומשחות שונות שניתן למרוח ישירות על האזור או ליטול דרך הפה ככדור או פתיל.

טחורים הם ורידים נפוחים בפי הטבעת ובפי הטבעת. טחורים נוצרים כאשר הוורידים באזורים אלו מתנפחים ומתדלקים. ורידים אלו יכולים להיווצר ממגוון סיבות, חלקן:

– עצירות

– הריון

– שלשולים תכופים

– ישיבה או עמידה ממושכת

איך לטפל בטחורים?

טחורים הם ורידים נפוחים בפי הטבעת. המצב נגרם בדרך כלל על ידי מאמץ ליציאות.

הטיפול בטחורים משתנה בהתאם לחומרת המקרה ועשוי לכלול שינויים באורח החיים, תרופות ללא מרשם וניתוח. שינויים באורח החיים כוללים שתיית נוזלים יותר, אכילת יותר סיבים ופעילות גופנית באופן קבוע. ניתן ליטול תרופות ללא מרשם לשיכוך כאבים או כדי לסייע בעצירות. הניתוח מבוצע במקרים קשים שאינם מגיבים לטיפולים אחרים או למקרים הגורמים לדימום או כאב.

טחורים הם הוורידים הנפוחים והדלקתיים בתעלה האנאלית. הם נגרמים על ידי לחץ מוגזם על דפנות הוורידים.

ישנם טיפולים רבים לטחורים, אך חשוב לבחור את הטיפול הנכון המתאים למצבכם.

חלק מהטיפולים כוללים:

– טיפולי טחורים חיצוניים: אלה כוללים קרמים ונרות ללא מרשם, כמו גם תרופות מרשם.

– טיפולי טחורים פנימיים: אלה כוללים קשירת גומייה, קרישת אינפרא אדום וניתוח.

טחורים הם מצב רפואי שכיח, שניתן לטפל בו באמצעות מגוון שיטות.

טחורים הם ורידים נפוחים בפי הטבעת או בפי הטבעת. הם יכולים להיגרם על ידי מאמץ במהלך יציאות, הריון, השמנת יתר, עצירות כרונית או שלשולים. התסמינים כוללים דימום ללא כאבים עם יציאות וכאבים באזור פי הטבעת.

הטיפול בטחורים תלוי בחומרת ובסוג הטחורים. חלק מהטיפולים הנפוצים כוללים תרופות ללא מרשם כגון מרככי צואה, אמבטיות ישיבה חמות, נרות וניתוח קשירת גומי.

אהבת? אפשר לשתף!

אולי יעניין אותך

יש לך שאלה?

מה זה?

דילוג לתוכן