מה זה אפל אייר טאג (Air Tag)

Air Tag הוא מכשיר לביש חכם שעוזר לך לעקוב אחר היום שלך.

Air Tag הוא מכשיר לביש חכם שעוזר לך לעקוב אחר היום שלך. הוא עוקב אחר הפעילות ודפוסי השינה שלך, כך שאתה יכול להקפיד על מנוחה מספקת ולהישאר פעיל. זה גם מזכיר לך לשמור על עצמך על ידי שתיית מים, הפסקות מהעבודה ועוד.

ה-AirTag הוא מכשיר קטן וקל משקל שניתן לתלות על התיק או לחבר למחזיק המפתחות. זה נועד לעזור לך למצוא את החפצים האבודים שלך.

Air Tag משתמש ב-Bluetooth כדי לתקשר עם הטלפון שלך ולהגיד לך היכן הוא נמצא. כל עוד ה-AirTag נמצא בטווח של הטלפון שלך, הוא יופיע על המפה כסמל כך שתוכל למצוא אותו בקלות.

Air Tag היא דרך חדשה לחלוק את היום שלך. זו מדבקה דיגיטלית שאפשר לשים על כל דבר והיא מתעדת את מה שאתה עושה. אתה יכול לשתף את המדבקות הדיגיטליות עם חברים ובני משפחה כדי שהם ידעו מה אתה זומם.

האם שווה לקנות אפל אייר תג?

Apple Air Tag הוא מכשיר של 169 דולר, שניתן להשתמש בו כדי למצוא את האייפון שאבד או נגנב. זהו מכשיר קטן הפולט אותות בלוטות' שמתחבר לטלפון שלך ושולח את האות. כאשר אתה מאבד את הטלפון שלך, אתה יכול פשוט להפעיל את Air Tag כדי למצוא אותו.

ה-Air Tag עדיין לא זמין בחנויות ואתה צריך להזמין אותו באינטרנט. החברה אומרת שהוא יהיה זמין בחנויות אפל עד אוקטובר 2018, אך אין עדיין תאריך ספציפי.

Apple Air Tag הוא מכשיר קטן שתוכל לחבר ל-Apple Watch, AirPods או HomePod שלך כדי למצוא אותם אם הם אבדו.

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לקנות תג אייר של אפל. ראשית, קשה לאבד את הפריטים היקרים שלך אם יש לך תג אייר של אפל מחובר אליהם. הסיבה הנוספת היא שאם יש לכם הרבה מוצרי אפל, אז יהיה לכם קל יותר למצוא אותם כשהם נמצאים בחדרים שונים או במקומות שונים בבית.

ה-Air Tag הוא מכשיר קטן שתוכלו לחבר למפתחות, לארנק או לכל דבר אחר. הוא מתחבר ל-Apple Watch ומודיע לך כשאתה קרוב אליו. זה כמו רצועה וירטואלית לדברים שלך.

ה-Air Tag הוא אביזר למוצרי אפל, אך הוא עובד גם עם מכשירי אנדרואיד כמו גם מכשירי iOS. אז אם אתם מחפשים דרך לעקוב אחר החפצים שלכם כשהם לא בשימוש, ייתכן שה-Air Tag שווה את תג המחיר.

איפה מומלץ לשים אפל אייר תג?

Apple Air Tag הוא מכשיר קטן שניתן למקם במקומות שונים כדי לעקוב אחר תנועתו של אדם. הוא תוכנן לשימוש עם ה-AirPods החדשים של אפל.

ה-Air Tag הוא מכשיר קטן המופעל באמצעות סוללה שניתן לחבר כמעט לכל דבר. הרעיון הוא שזה יעזור לך למצוא את האוזניות האבודות שלך על ידי מעקב אחר הצליל שהן משמיעות כשהן באות במגע עם ה-Air Tag. אתה יכול גם להשתמש בו כמגדלור ביות אם אתה מאבד את הטלפון שלך או פריטים יקרי ערך אחרים כמו מפתחות או ארנקים.

Air Tags הם חיישנים קטנים ואלחוטיים שניתן למקם כמעט בכל מקום. הם משמשים למעקב אחר מיקומם של אנשים וחפצים בבניין. ל-Air Tags יש סוללה מובנית שמחזיקה עד חמש שנים, כך שניתן להניח אותם כמעט על כל חפץ או משטח ללא צורך לדאוג לטעינתם.

Air Tags משמשות חברות כמו אפל ונייקי כדי לעקוב אחר המוצרים והעובדים שלהן. בעתיד תמצאו את Air Tags במקומות רבים – ממוזיאונים וגלריות לאמנות, ועד לאצטדיונים, שדות תעופה ובתי חולים.

Air Tags הם חיישנים אלחוטיים קטנים שניתן למקם בכל מקום כדי לעקוב ולנטר את מיקומו של נכס. ה-Air Tag הוא מכשיר עם צריכת חשמל נמוכה ונועד להחזיק מעמד עד שנתיים בסוללה אחת.

מומלץ למקם את ה-Air Tag באותו מיקום שבו הייתם שמים גשש GPS.

אהבת? אפשר לשתף!

אולי יעניין אותך

יש לך שאלה?

מה זה?

דילוג לתוכן