מה זה חשמל סטטי והאם הוא מזיק לבריאות?

חוות דעת סוויס סיסטם: האם חשמל סטטי מזיק לבריאות?

סוויס סיסטם עונה חוות דעת על שאלה שרבים תוהים לגביה, האם חשמל סטטי מזיק לבריאות גוף האדם?

האם חשמל סטטי לא משפיע רק על איכות העור? סוויס סיסטם מסבירים:

האם חשמל סטטי לא בריא לגוף האדם? גוף האדם הוא שדה חשמלי אחד גדול, עד כה אם היו שואלים אתכם מדוע העור בפנים יבש, סביר שהייתם עונים שמדובר על חשמל סטטי, חשמל שנוצר על פני חפצים או גוף האדם כתוצאה מיונים שליליים או חיובים ומגע עם חומר או חפץ אחר.
חשמל סטטי בתקופות מעבר, נגרם כתוצאה מיובש באוויר ומאיץ את התייבשות העור, החשמל הסטטי נפוץ מאוד בתנאי יובש עם לחות נמוכה, כאשר אין איזון בין פרוטונים בעלי מטען חיובי ואלקטרונים בעלי מטען שלילי נוצר העדר איזון חשמלי עם הצטברות מטען חשמלי שמצריך פריקה חשמלית המובילה לחשמל סטטי.
לרוב ההתייבשות הניכרת תבוא לידי ביטוי באזור השפתיים שאינן מכילות מלנין, בלוטת חלב או זיעה ולא זקיקי שיער ורגישות יותר למצב של התייבשות, בנוסף שינויי הטמפרטורות ישפיעו לכם על עור הפנים והגוף, יגרמו לחספוס עור, סדקים וקילופי עור.

יחד עם הבעיה הנפוצה של יובש בעור, מחקרים רבים מצביעים על בעיות נוספות שחשמל סטטי עלול לגרום ולהשפיע באופן ניכר על חיינו, בין היתר חשמל סטטי עלול להגביר את הסיכוי לבעיות תפקוד עצבי היקפי, בעיות בפעילות מוחית ותפקוד מוחי, הפרעה בתפקוד קוגניטיבי, בעיות בתפקוד הלב וקצב הלב, בעיות לחץ דם, חלבונים בסרום, שיבוש ברמות הורמונים, העדר איזון טמפרטורות הגוף והעור ובעיות רפואיות שונות שעלולות להתפתח כתוצאה מחשיפה לחשמל סטטי.

מיטה של סוויס סיסטם
מיטה של סוויס סיסטם

אינטנס, ציפה למזרנים: פתרון לחשמל סטטי בזמן השינה

ישנן אפשרויות שונות להפחתת חשמל סטטי, בניהן הגברת הלחות בבית באמצעות חיממו בחורף, שימוש במכשיר אדים ועד ריסוס בתכשירים שונים נוגדי חשמל סטטי – אפשרויות אלו טובות אך לא בהכרח יעזרו באזור המיטה, בה אנחנו מבלים לפחות כשליש מחיינו.
כדי להפחית את השפעות החשמל הסטטי במיקום המרכזי בחייכם, מומלץ לבחור במזרן עם ציפה הדוחה חשמל סטטי, ציפת אינטנס (Intense) היא ציפה מבית סוויס סיסטם ובעלת סיבים מגנטים מתקדמים המנטרלים את החשמל הסטטי.
בשונה מסדינים או בדים אחרים שאין להם השפעה כלשהי על שדות אלקטרומגנטים, הציפה של אינטנס כוללת סיבים מגנטים המיוצרים באמצעות חוט אנטי סטטי ייחודי, הציפה מסייעת באופן ישיר לשינה טובה ובריאותית יותר.

בידוד החשמל הסטטי מאפשר שינה טובה יותר, ד"ר כריס אידז'יקובסקי מתייחס לתוצאות הטובות על איכות השינה הרצופה במסגרת פעילות ציפת אינטנס על מזרן: "תוצאות מדהימות, השינה משתפרת ב- 4.3% החל מהלילה השני, המשמעות היא 20 דקות נוספות של שינה רצופה כל לילה ו- 10 שעות רצופות נוספות כל חודש".
ציפת אינטנס לבידוד חשמל סטטי במהלך השינה מסייעת לא רק בבעיות רפואיות שונות שעלולות להיגרם כתוצאה מחשיפה לחשמל סטטי – הפחתת החשמל של הגוף לרמה ניטרלית ומאוזנת מאזנת את רמת הקורטיזול, הורמון המופרש ע"י גוף האדם בכמויות גדולות ומשפיע על היבטים נפשיים ורגשיים, מתחים פיזיים, נדודי שינה והפרעות שינה.
איזון רמת הקורטיזול מהלילה עד הבוקר יאפשר לכם להפחית את המתח בגוף, לשפר את הרגלי השינה שלכם ובכך לקום רעננים יותר ומתוחים פחות.

הציפה של אינטנס תאפשר לכם לישון טוב יותר, לשפר את מצבכם הבריאותי והרגשי, להפחית סכנות בריאותיות שעלולות להיווצר כתוצאה מחשיפה לחשמל סטטי באופן קבוע, להפחית אלרגיות ולשפר את איכות החיים שלכם.
את הציפה המיוחדת משלבים בתוך מזרנים איכותיים מבית סוויס סיסטם, שיתאימו את עצמם אל הגוף שלכם וישפרו את איכות השינה שלכם.

אהבת? אפשר לשתף!

אולי יעניין אותך

יש לך שאלה?

מה זה?

דילוג לתוכן