סוויס סיסטם: מה זה תורת הפנג שוואי ואיך זה קשור לחדר שינה?

סוויס סיסטם המלצות שלא חשבתם עליהם: איפה ממקמים את המיטה זוגית בחדר, לפי תורת הפנג שוואי?

סוויס סיסטם מסבירים מדוע חדר השינה הוא מקום חשוב עבורו וכיצד תורת הפנג שוואי מסייעת בבחירה נכונה של מיקום מיטה זוגית בחדר הישנה.

מה זה פנג שוואי לחדר השינה?

פנג שוואי (נקרא גם פנג שווי), היא תורה סינית העוסקת בהרמונה בזרימה הצ'י במרחב הקיים באמצעות עיצובו על פי כללים מסוימים, עדויות לפנג שווי קיימות כאלפי שנים לפני הספירה ומלווה אותנו בקצב מואץ החל מהמאה ה- 19 ונפוצה בקרב אנשים שונים גם כיום במדינות רבות ואף בישראל.
האזור החשוב ביותר בחיים של כולנו הוא האזור שבו אנו מבלים לפחות שליש מחיינו, חדר השינה, מיטה זוגית ממוקמת באזורים שונים אצל אנשים שונים וניתן לראות מיטות זוגיות ממוקמות באזורים רבים בחדר לפי מגבלות החדר, צרכים אישיים, מיקום מיטה לפי הלכה וקבלה ואף חשיבות מיקום מיטה לפי הפנג שוואי.
לפי הפנג שוואי לכל מיקום ועיצוב בחדר השינה ישנה חשיבות, מיקום לא נכון עלול לחסום אנרגיות ולהשפיע על החיים שלכם, הבריאות ומצב הרוח שלכם.

המלצות סוויס סיסטם למיקום מיטה זוגית לפי הפנג שוואי

לפני שבוחנים מיטה זוגית מתכווננת, חשוב להחליט איפה אתם רוצים למקם את המיטה וכמה מקום יש לכם כדי לבחון מיטה זוגית איכותית מבית סוויס סיסטם בדיוק לפי המידות הרצויות שלכם.
לפי הפנג שוואי, מיטה זוגית צריכה לפנות לכיוון הדלת אך לא להיות בקו ישיר עם הדלת, הכוונה היא שהדלת לא תפתח ישירות עם קו המיטה ורצוי להימנע ככל הניתן ממצב שבו הרגליים שלכם יכוונו אל הדלת, כמו כן, מומלץ למקם את הראש שלכם לכיוון הקיר בו אין דלת.
בפנג שוואי מקובל שראש המיטה צריך להיות צמוד למיטה לצורך תחושת הכוח והתמיכה בחייכם, ראש המיטה מייצג את היציבות בחיים עם דגש על יציבות במערכת היחסים הזוגית שלכם, כך למשל מומלץ שלא לבחור מיטה עם סורגים שיגרמו לכם להרגיש כאסירים בחדר השינה שלכם.
בנוסף, עליכם להעדיף שתי שידות לילה מאשר שידה אחת, תורת הפנג שוואי דוגלת בסימטריה ויש להקפיד על איזון בחדר, הרמוניה וזוגיות בחדר השינה למניעת הפרעה לאנרגיות בחדר ושיפור מערכת היחסית.

לפי ראיית הפנג שוואי הפרטים מתחת למיטה משפיעים עליכם בזמן השינה שלכם, כך למשל מכתבים ישנים עלולים לתקוע אתכם בעבר או לא לקדם את הזוגיות שלכם ונעליים יגרמו לכם לתחושת תזוזה במקום לתחושת מנוחה, מיטה זוגית עם ארגז אחסון גדול יכולה לאפשר לכם לאחסן דברים רבים, נסו לאחסן מצעים ושמיכות המכוונת שינה, זוגיות ורוגע.

ומה לגבי עיצוב חדר שינה לפי הפנג שוואי? האומנות בחדר ועיצוב הפרטים השונים הם בעלי משמעות בחיים שלכם, כך למשל כדי להפוך את החדר ליותר משפחתי ורומנטי מומלץ לשים תמונות זוגיות וצבעים חמים ונעימים.
סוויס סיסטם מציעה מיטה זוגית מעוצבת במגוון דגמים שיאפשרו לכם להתאים את הצבע בדיוק לחדר שלכם, ליצור התאמה בין הצבעים, התאמה לרוח החדר ואווירה הרמונית ומאוזנת.

אהבת? אפשר לשתף!

אולי יעניין אותך

יש לך שאלה?

מה זה?

דילוג לתוכן